spacer
Procesos de contratación de empregados municipais

ANO 2021

1. BOLSA DE EMPREGO PARA A SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DE (2) OFICIAIS DE PRIMEIRA E (4) PEÓNS PARA A BRIGADA MUNICIPAL DE OBRAS, PEL-CONCELLOS REACTIVA 2021 (Expdte. 2021/E001/000001)

2. ​​BOLSA DE EMPREGO PARA A SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DE (1) AUXILIAR DE BIBLIOTECA PARA A BIBLIOTECA MUNICIPAL, PEL-CONCELLOS REACTIVA 2021 (Expdte. 2021/E001/000002)

3. SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DE SEIS (6) SOCORRISTAS PARA A PISCINA MUNICIPAL DESCUBERTA "O MUIÑO"

4. SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DE UN/UNHA (1) LIMPADOR/A PARA A PISCINA MUNICIPAL DESCUBERTA "O MUIÑO".

5. SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DUN TÉCNICO MEDIO DE ARQUIVOS PARA O ARQUIVO MUNICIPAL

6. SELECCIÓN LABORAL TEMPORAL DE (3) PEÓNS FORESTAIS

ANO 2020

1. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL TEMPORAL: TÉCNICO EN XESTIÓN CULTURAL

2. SELECCIÓN PERSOAL LABORAL TEMPORAL: LIMPADORES/AS EXPO ORDES 2020.

3. ​SELECCIÓN PERSOAL LABORAL TEMPORAL: AZAFATOS/AS EXPO ORDES 2020.

4. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: (2) OFICIAIS DE PRIMEIRA e (3) PEÓNS. PROGRAMA INTEGRACION LABORAL (PEL CONCELLOS 2020)

5. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: (1) AUXILIAR DE BIBLIOTECA. PROGRAMA INTEGRACION LABORAL (PEL CONCELLOS 2020)

6. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: (2) TRABALLADORES FORESTAIS. FOMENTO DO EMPREGO NO MEDIO RURAL (APROL RURAL)

ANO 2019

1. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: CONDUTOR DE TRACTOR DESBROZADORA.

2. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: AZAFATOS/AS PARA EXPOORDES 2019.

3. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: LIMPADORES/AS PARA EXPOORDES 2019.

4. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: TRABALLADORES FORESTAIS (APROL RURAL)

5. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: LIMPADOR/A NA PISCINA CLIMATIZADA “IVÁN RAÑA FUENTES”

6. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: SOCORRISTAS NA PISCINA DESCUBERTA "O MUIÑO"

7. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: LIMPADOR/A NA PISCINA DESCUBERTA "O MUIÑO"

8. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: PEÓN MANTEMENTO NA PISCINA DESCUBERTA "O MUIÑO"

9. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: SOCORRISTAS PARA A PISCINA MUNICIPAL DESCUBERTA "O MUÍÑO" (PROGRAMA DE FOMENTO DE EMPREGO)

10. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: OFICIAIS DE PRIMEIRA E PEÓNS (PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL)

11. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: AUXILIAR DE BIBLIOTECA (PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL)

ANO 2018

1. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: CONDUTOR DE TRACTOR DESBROZADORA.

2. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: PEÓN MANTEMENTO E LIMPADOR PARA A PISCINA MUNICIPAL DESCUBERTA "O MUIÑO".

3. SELECCION DE PERSOAL LABORAL: SOCORRISTAS PARA A PISCINA MUNICIPAL DESCUBERTA "O MUIÑO​​".

4. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL TEMPORAL (PEL): OFICIAIS 1ª, PEÓNS.

5. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL TEMPORAL (PEL): AUXILIAR DE BIBLIOTECA.

6. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: UN TRABALLADOR FORESTAL E UN PEÓN FORESTAL.

7. SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL: UN OFICIAL PRIMEIRA SERVIZOS VARIOS.