spacer
ACTUALIDADE COVID-19

6 ABRIL

5 ABRIL

RATIÑO PEREZ.

Esta semana recibimos unha moi importante chamada do Rato Pérez que nos dicía que quería seguir traballando no Concello de Ordes durante a corentena, así que dende o Concello puxémonos en marcha para ver se podía traballar ou non, e seguindo as indicacións do R.D. 10/2020 do Goberno, despois de consultar as condicións do R.D. e de falar cos veterinarios municipais, queremos comunicarvos que non existen indicios de que o Rato Pérez poida transmitir o virus polo que vos comunicamos o seguinte:

Mantendo as cautelas e medidas hixiénicas o Ratiño Pérez vai poder seguir a facer o seu traballo en todo o territorio do Concello de Ordes! 

Non esquezades deixar o dente no lugar de costume... que o ratiño vai ter un salvoconduto oficial asinado polo alcalde!!!

4 ABRIL

PON ORDE NA TÚA CASA PERO AGARDA AO REMATE DA EMERXENCIA SANITARIA PARA TIRAR OS VOLUMINOSOS.

O servizo de recollida de voluminosos non está suspendido este luns 6 nin o próximo luns día 13, pois xa se puido observar que de un modo anormal e incumprindo as normas hai moitos residuos acumulados nas rúas e a carón de contenedores do termo municipal. E rogamos que non se saquen mais dos xa existentes. 

Pedimos protexer ao resto da veciñanza e, especialmente, aos traballadores que nestes días están recollendo o lixo das nosas rúas.
Queremos solicitar á veciñanza a súa colaboración nestes momentos nos que debemos permanecer na casa. Malia que pasemos moitas horas nela e poidamos aproveitar para ordenar e decidir tirar obxectos que levan moito tempo acumulados, o lixo tirado é un posible foco de infección para todas as persoas. Gardemos eses obxectos nas nosas vivendas ata que esta situación volte á normalidade e poidamos levalos ao punto limpo, ou se teñan garantías para facer a recollida de voluminosos habitual na vila e nas parroquias con total seguridade e normalidade.

Por favor, non deixedes as bolsas acumuladas e tiradas no chan. Intenta botalas nun contedor que non estea cheo, ou ben, espera á recollida.

3 ABRIL

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (23:00h - 03/04/2020)

Conforme aos datos facilitados e contrastados na tarde de hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

  • En estos momentos continuamos no termo municipal cos seguintes datos:
    • 14 positivos
    • 11 illamento domiciliario
    • 3 en ingreso hospitalario (1 en UCI)

Desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación a todos eles.

INSISTO en pedir a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das obrigas e recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria.

Colaboración, cooperación, ánimo!!!

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!!

E ainda que ten que ser na casiña como corresponde, moi bo fin de semana a tod@s, e a coidarse moito, moito... !!!

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

FELICITACIÓN DE ANIVERSARIO PARA OS CATIVOS.
Felicita o ANIVERSARIO dos teus cativos e cativas sen saír da casa. Envíanos un correo a info@concellodeordes.com cos teus datos persoais (incluído o número de teléfono) e nós encargámonos de todo.

A HORA DO CONTO

A proposta para a #HoraDoConto de hoxe vén da BPM de Noia, que comparte con nós un conto que nos trae unha reflexión moi propia para estes días: Non sempre se pode ter o que se quere.

https://youtu.be/caEQQ7aujHQ

Agardamos que o desfrutedes!

  • Concurso de narrativa infantil "HOXE ESCRIBIMOS TODOS". VER +INFO

2 ABRIL

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (22:45h - 02/04/2020)

Conforme aos datos facilitados e #contrastados na tarde de hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos continuamos no termo municipal cos seguintes datos:

  • 13 #positivos
  • 9 illamento domiciliario
  • 4 en ingreso hospitalario (1 en #UCI)

Desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación a todos eles.

No día de mañán estarán presentes na Vila de Ordes varios #soldados do Tercio Norte de Infantería de Marina, para realizar tareas de vixilancia, e colaborar nos controis de cumprimento das obrigas do estado de alarma.

INSISTO en pedir a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria.

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!!

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

A HORA DO CONTO
A proposta para a #horadoconto de hoxe vén da Bpm de Corcubión, que comparte con nós este fermoso conto para traballar a inclusión e o respecto ás diferenzas:

#euleonacasa #bibliotecaspublicasmunicipais #diamundialdoautismo

1 ABRIL

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (22:45h - 01/04/2020)

- Conforme aos datos facilitados e #contrastados na tarde de hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos manteñense no termo municipal os seguintes datos:

  • 13 #positivos 
  • 10 illamento domiciliario
  • 3 baixo ingreso hospitalario (1 en #UCI). 

INSISTO en pedir a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 

Hoxe novamente as FFCCSE efectuaron 7 novas #denuncias na localidade polo #incumprimento das normas legais vixentes. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

A HORA DO CONTO.

A Rede de Bibliotecas Municipais de Galicia suma un novo proxecto para axudar a cativos e maiores nestas datas que estamos a pasar. Trátase da publicación dun conto diariamente ás 17 da tarde por cada una das bibliotecas participantes.
A proposta para a #horadoconto de hoxe ven da Biblioteca de Narón, que comparte un conto que encanta a nenos e maiores : "A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza".
https://youtu.be/zJmzxjZPO_o
#quedanacasaele #bibliotecasmunicipais #bpmordes #quedanacasa

31 MARZO

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (22:45h - 31/03/2020)

- Conforme aos datos facilitados e #contrastados na tarde de hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos no termo municipal contamos con 13 #positivos contrastados e varios test realizados pendentes de resultado (desexando sexan negativos como algún informado no día de hoxe); de este total 10veciños con seguimento en illamento domiciliario e 3 baixo ingreso hospitalario (1 en #UCI). 
Moito #ánimo a todos eles e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. Total apoio tamén as familias. 
Recordo como sempre que a súa #privacidade como pacientes é primordial, polo que pido unha vez mais o máximo #respeto e evitemos crear bulos e afirmar ou supoñer sen contrastar; tanto con respecto a eles como das súas familias e achegados. 
Os facultativos sanitarios encárganse de xestionar, analizar e facer os seguimentos preceptivos de cada un dos casos conforme aos protocolos establecidos. 

Boas tardes, como todo non poden ser malas novas!!! Eu digoche que estaba a espera do #resultado da proba do covid-19, e o resultado foi NEGATIVO

INSISTO en pedir a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
Non saiades da casa mais que para o estrictamente esencial, e moito menos seguir a buscar escusas sin sentido para poder facelo. 
Hoxe novamente as FFCCSE efectuaron novas #denuncias na localidade polo #incumprimento das normas legais vixentes. 
Únicamente hai que aplicar o #sentido #común, coidarse a un mesmo, e con eso coidar as nosas familias e a toda a poboación en xeral. 
Cada vez que evitamos un contaxio, todos gañamos. Non sexamos irresponsables, esta #loita é de todos, e unidos imos a gañala. 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuamos diariamente a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos, inclusive normas e consellos que gustarán mais ou menos según quen opine, pero están plantexadas no beneficio e interese xeral da veciñanza. Por suposto, seguiremos a facilitarvos a través do #conFITnamento unha ferramenta de ocio e deporte que vos permita levar cada día o mellor posible. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

30 MARZO

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (22:30h - 30/03/2020)

Conforme aos datos facilitados e #contrastados na tarde de hoxe co xefe de área responsable do centro de saúde de Ordes, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos no termo municipal contamos con 10 #positivos contrastados e varios test realizados pendentes de resultado (desexando sexan negativos, como outros realizados e xa informados nos pasados días), 8 continuan con seguimento en illamento domiciliario e 2 pacientes atópanse baixo ingreso hospitalario (un veciño foi dado hoxe de alta e pasou a domicilio, pero houbo un novo ingreso dos pacientes domiciliarios positivos da pasada semana). 
Moito #ánimo a todos estes veciños e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. Total apoio tamén as familias. 
Recordo que a súa privacidade como pacientes é primordial, polo que pido unha vez mais o máximo dos respetos e evitemos crear bulos e afirmar ou supoñer sen contrastar; tanto con respecto a eles como das súas familias e achegados. 
Os facultativos sanitarios encárganse de xestionar, analizar e facer os seguimentos preceptivos de cada un dos casos conforme aos protocolos establecidos. 

CONTRATACIÓNS

Comunicar que xa se adoptou a decisión de #suspender os procedementos de #licitación asociados a: I Gala Move Ordes, ExpoOrdes e Festa dos Maiores; previstas para o 8 de abril, 24-25-26 de abril, e 2 de maio respectivamente. 
Non vamos a adiantar nada no referente ao futuro de posibles datas para a celebración de estes eventos xa aplazados polas circunstancias que estamos a padecer; pois o primordial agora para o goberno local é centrar todos os pensamentos, adicación pública e esforzos en axudar nas nosas posibilidades e competencias a superar a pandemia global que estamos a padecer. 

ACTIVIDADES

Todas as #remesas mensuais que dan dereito ao uso de instalacións ou asistencia a actividades municipais están xa #suspendidas por orden directa ao departamento de tesourería municipal, con efectos inmediatos cara o mes de abril e sucesivos si fose menester; polo que non se pasarán novos cargos as domiciliacións bancarias ata recuperar a absoluta normalidade e posta en funcionamento. 
En canto aos abonos/ingresos xa feitos nas arcas municipais a comezos do mes de marzo ou nos anteriores do presente ano por cursos ou actividades trimestrais/cuatrimestrais, e actualmente afectados polo estado de alarma, no caso de que non sexa posible recuperar as horas perdidas procederase a comunicar no seu momento oportuno a tramitación precisa para poder reembolsar ditas cantidades aos usuarios. 

INSISTO en recordarlle a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
Non saiades da casa mais que para o estrictamente esencial, e moito menos seguir a buscar escusas sin sentido para poder facelo. 
Hoxe mesmo procedeuse polas FFCCSE a emitir novas denuncias na localidade polo incumprimento das normas legais vixentes. 
Únicamente hai que aplicar o #sentido #común, coidarse a un mesmo, e con eso coidar as nosas familias e a toda a poboación en xeral. 
Cada vez que evitamos un contaxio, todos gañamos. Non sexamos irresponsables, esta #loita é de todos, e unidos imos a gañala. 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuamos diariamente a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos; así como seguiremos a facilitarvos co #conFITnamento unha ferramenta de ocio e deporte que vos permita levar cada nova semana o mellor posible. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

NOVAS MEDIDAS ANTE A PANDEMIA DO CORONAVIRUS PARA VELORIOS E CERIMONIAS FÚNEBRES.

O pasado 29 de marzo de 2020, o Ministerio de Sanidade emitiu unha Orde SND/295/2020  (BOE 30/03/2020) na que se establecen as medidas excepcionais en relación cos velorios e cerimonias fúnebres para limitar a propagación e o contaxio polo COVID-19.

https://www.boe.es/boe/dias/2020/03/30/pdfs/BOE-A-2020-4173.pdf

Segundo a nova normativa :

  • Quedan prohibidos os velorios en todo tipo de instalacións, públicas ou privadas, como nas casas particulares.

  • A participación na comitiva para o enterro ou despedida para a cremación da persoa falecida está restrinxida a un máximo de tres familiares ou amizades próximas. En calquera caso, débese sempre respectar a distancia de un a dous metros entre eles/as.

  • Poderase seguir facendo uso das cámaras mortuorias, pero non dos túmulos.

29 MARZO

28 MARZO

 

A empresa ordense *Optima Productos Agrarios S.L.*, especializada na venda de producto químico, doou este xoves 1.200 litros de líquido axeitado para a desinfección das rúas dos concellos de Ordes, Trazo, Mesia, Tordoia e Frades.
A empresa con esta doazón está a “contribuir na medida do posible a paliar a difícil situación que estamos atravesando pola expansión do Covid-19”. En concreto, proporcionounos producto químico para engadir a 1.500.000 litros de agua, e así poder desinfectar cos equipos da brigada municipal os principais espazos de circulación da poboación no noso Concello de Ordes.

Moitas grazas pola xenerosidade a todo o equipo e dirección de Optima Productos Agrarios S.L.

27 MARZO

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. (22:35h - 27/03/2020)

Conforme aos datos facilitados e #contrastados fai uns minutos, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos seguimos no termo municipal en OITO #positivos, con seguimento en illamento domiciliario e DOUS en ingreso hospitalario (1 persoa foi trasladada no día de hoxe). 
Moito #ánimo a estes veciños e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. Total apoio tamén as familias. A súa privacidade como pacientes é primordial, polo que pido o máximo dos respetos e evitemos continuar a crear bulos e a afirmar/supoñer sen contrastar. 
​Os facultativos sanitarios xa se encargan de xestionar e analizar cada caso conforme aos protocolos establecidos. 

Logo de recibir chamada do Xeneral don Carlos Pérez-Urruti Pérez -Comandante da FRUPO-; no día de mañán visitarán a Vila de Ordes varios soldados do Tercio Norte de Infantería de Marina, que con casi total probabilidade comenzarán a colaborar semanalmente en tareas de vixilancia, controis de prevención e cumprimento das obrigas do estado de alarma, labouras de desinfección, etc. INSISTO en recordarlle a toda a veciñanza que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
Non saiades da casa mais que para o estrictamente esencial, e moito menos seguir a buscar escusas sin sentido para facelo. 
Non estamos para dar salvoconductos por moito que nos preguntedes. Únicamente hai que aplicar o #sentido #común, coidarse a un mesmo, e con eso coidar as nosas familias e a toda a poboación en xeral. 
Cada vez que evitamos un contaxio, todos gañamos. Non sexamos irresponsables, esta #loita é de todos, e unidos imos a gañala. 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuaremos a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos; así como seguir a facilitarvos co #conFITnamento unha ferramenta para levalo o mellor posible. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

#XUNTOSSOMOSUN

Bo fin de semana a tod@s!!! 

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

Ola!!!!! 

CIRCO DO SOL 
Queremos facervos chegar esta ligazón onde poderedes gozar dende a casa do espectáculo hoxe 27 de marzo ás 20:00 h. 

Un bo plan para gozar en familia !!! 

https://www.elmundo.es/…/03/27/5e7ce351fc6c83a8558b45a8.html

26 MARZO

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. 

- Conforme aos datos facilitados e contrastados este mediodía, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos temos no termo municipal OITO #positivos, 7 con seguimento en illamento domiciliario e 1 en ingreso hospitalario. 
Moito #ánimo a estes veciños e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. Total apoio tamén as familias. 
A súa privacidade como pacientes é primordial, polo que pido o máximo dos respetos e evitemos continuar a crear bulos e a afirmar/supoñer sen contrastar. 
Os facultativos sanitarios xa se encargan de xestionar e analizar cada caso conforme aos protocolos establecidos. 

INSISTO en que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
Non saiades da casa mais que para o estrictamente esencial, e moito menos seguir a buscar escusas sin sentido para facelo. 
Non estamos para dar salvoconductos por moito que nos preguntedes. Únicamente hai que aplicar o #sentido #común, coidarse a un mesmo, e con eso coidar as nosas familias e a toda a poboación en xeral. 
Cada vez que evitamos un contaxio, todos gañamos. Non sexamos irresponsables, esta #loita é de todos, e unidos imos a gañala. 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuaremos a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos; así como seguir a facilitarvos co CONFITNAMENTO unha ferramenta para levalo o mellor posible. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!!

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

#XUNTOSSOMOSUN

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

24 MARZO

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. 

- Conforme aos datos facilitados e contrastados hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos temos no termo municipal CINCO #positivos, todos eles con seguimento en illamento domiciliario. Moito #ánimo a estos veciños e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. Total apoio tamén as familias directas. 
A súa privacidade como pacientes é primordial, polo que pido o máximo dos respetos e evitemos continuar a crear bulos e a afirmar/supoñer sen contrastar. 
Os facultativos sanitarios xa se encargan de xestionar e analizar cada caso conforme aos protocolos establecidos. 

- INSISTIR EN UNHA CUESTIÓN QUE XENERA MOITAS PREGUNTAS: O Servizo Galego de Saúde comunicará sempre de xeito individual os cambios que afecten ás #citas en calquera dos seus centros sanitarios. 
De non recibirse chamada mantense a cita. 
O centro de saúde e o PAC de Ordes, teñen normas que van facilitar a seguridade de todos. Fagamoslles caso sen dubidalo. 
Teléfonos de contacto: 981681600 e 981688451. 
*E por suposto, si vemos viable anular unha cita concedida, chamemos canto antes para cancelala e así alixeirar a carga dos centros sanitarios. 

INSISTO unha vez mais en que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
Non saiades da casa mais que para o estrictamente esencial, e moito menos seguir a buscar escusas sin sentido para facelo. 
Non estamos para dar salvoconductos por moito que nos preguntes. Únicamente hai que aplicar o #sentido #común, coidarse a un mesmo, e con eso coidar as nosas familias e a toda a poboación en xeral. 
Cada vez que evitamos un contaxio, todos gañamos. Non sexamos irresponsables, esta #loita é de todos, e unidos imos a gañala. 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuaremos a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

 Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!!

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

23 MARZO 2020

INFORMACIÓN.- ACTUALIZACIÓN COVID-19 en ORDES. 

- Conforme aos datos que nos foron facilitados onte e unha vez contrastados hoxe, por parte da comisión municipal de seguimento <CMS> do COVID-19 compre informar o seguinte:

En estos momentos temos no termo municipal TRES #positivos, todos eles con seguimento en illamento domiciliario. Moito #ánimo a estos veciños e desexarlles unha moi pronta e satisfactoria recuperación. 
A súa privacidade como pacientes é primordial, polo que pido o máximo dos respetos e evitemos continuar a crear bulos e a afirmar/supoñer sen contrastar. 
Os facultativos sanitarios xa se encargan de xestionar e analizar cada caso conforme aos protocolos establecidos. 

- Durante a xornada de hoxe o departamento de informática poñerá a disposición dos seguidores das redes sociais do concello unha #guía para #entretemento e #ocio para o período de confinamento, elaborada na súa maioría polos monitores das actividades deportivas, educativas e culturais municipais. O meu sinceiro agradecemento para todos eles. 

- Tamén se fará público grazas ao xesto solidario de #Sportequipalia un enlace para a plataforma SOFTEESPORTS ao fin de que poidades desfrutar de outra aplicación de adestramento para facer mais levadeira a estancia en cada unha das vosas casas. 

- Hoxe a brigada municipal voltou adicarse a #desinfección de boa parte do rueiro municipal conforme as pautas indicadas, e seguindo o listado elaborado pola policía local: centro de saúde e PAC, supermercados e ultramarinos, farmacias, tanatorio, parada de taxis, carnicerías, etc. 

- IMPORTANTE: ante calquera necesidade ou urxencia coñecida no ámbito dos mais #desfavorecidos comunicarse co grupo de traballo que dirixe e coordina a Presidenta da Mancomunidade en colaboración con Cruz Vermella, Cáritas e persoal de voluntariado. 

- RSU: seguimos insistindo que en estos momentos é mais necesario que nunca facer unha boa labor doméstica de separación de #residuos; e sobre todo deixar sempre a basura no interior dos contenedores. NUNCA TIRADA NA RÚA!

- O concello de Ordes continuará traballando a #porta #pechada en horario de 9 a 14h con servizos mínimos. 
As consultas serán telefónicas (981680002) ou por vía telemática (email: correo@ordes.gal). 
Ante calquera cuestión que requira atención presencial darase cita ao fin de ser resolta a maior brevidade. 

- O Servizo Galego de Saúde comunicará sempre de xeito individual os cambios que afecten ás #citas en calquera dos seus centros sanitarios. 
De non recibirse chamada mantense a cita. 
O centro de saúde e o PAC de Ordes, teñen normas que van facilitar a seguridade de todos. Fagamoslles caso sen dubidalo. 
Teléfonos de contacto: 981681600 e 981688451. 

INSISTO en que é fundamental cumprir TODOS; todas e cada unha das #obrigas e #recomendacións do estado de alarma e emerxencia sanitaria. 
As forzas e corpos de seguridade locais intensificarán os controis, e se fose preciso, si non entendemos de outro modo as nosas obrigas cívicas en unha situación tan relevante de saúde pública, continuarase a #sancionar no lugar de pedir prudencia e responsabilidade. 
Ante calquera conducta inadecuada non dubidedes en comunicala a policia local (676975533). 

Na #web do Concello de Ordes e nas #redessociais (facebook, instagram, ...), continuaremos a publicar toda a información que recibimos e queremos compartir con todos vos. 

Colaboración, cooperación, ánimo!!! 

Disciplina, espíritu de sacrificio, e moral de victoria!!! 

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 607158411

Ana-María Soneira Liñares
1ª Tte. Alcalde de Ordes
Tlfno. contacto: 696174737

Susana García Gómez
Presidenta Mancomunidade
Tlfno. contacto: 649941004

TRAINING CLUB.

O Concello de Ordes e SofteeSports Training Club queren facervos máis levadeiros os días de confinamento na casa.
Por iso, tras un acordo co Concello, decidiron abrir a súa aplicación de adestramento,  TRAININGGYM, para  todos os  veciños e veciñas de Ordes. 
Nela poderedes atopar distintas rutinas de adestramento e tamén máis de 350 clases virtuais de distintas modalidades (Pilates, Ioga,  Hiit,  Quemagrasas,  Indoor  Cycling,  Tonificación...). 

Se estás interesade e queres ter acceso ao mesmo terás que mandar un email a info@softeesports.com indicando:
- Nome completo:
- Lugar de residencia ( Concello):
- Estatura:
- Data de nacemento:
- Correo electrónico (imprescindible):

Nun máximo de 24 horas teredes á vosa disposición todas estas clases virtuais. 
# Euentrenonacasa

20 MARZO 2020

18 MARZO 2020

O art. 33 (Suspensión de prazos no ámbito tributario) do R.D. Lei de 17 de marzo, de medidas urxentes extraordinarias para facer fronte ao impacto económico e social do COVID-19, apartado 1, establece: Os prazo de pago da débeda tributaria previstos nos apartados 2 e 5 do artigo 62 da Lei 58/2003, de 17 de decembro (LXT), (...), que non haxan concluído á entrega en vigor deste R.D. Lei, ampliaranse ata o 30 de abril de 2020".

No BOE Nº 73, de data 18/03/2020, publícase o Real Decreto 465/2020, de 17 de marzo, polo que se modifica o Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

No artigo Único. Apartado Catro, establécese:

Modifícase o apartado 4 e engádense dous novos apartados 5 e 6 á disposición adicional terceira, coa redacción seguinte:

«4. Sen prexuízo do disposto nos apartados anteriores, desde a entrada en vigor do presente real decreto, as entidades do sector público poderán acordar motivadamente a continuación daqueles procedementos administrativos que veñan referidos a situacións estreitamente vinculadas aos feitos xustificativos do estado de alarma, ou que sexan indispensables para a protección do interese xeral ou para o funcionamento básico dos servizos.»

«5. A suspensión dos termos e a interrupción dos prazos a que se fai referencia no apartado 1 non será de aplicación aos procedementos administrativos nos ámbitos da afiliación, a liquidación e a cotización da Seguridade Social.»

«6. A suspensión dos termos e a interrupción dos prazos administrativos a que se fai referencia no apartado 1 NON SERÁ DE APLICACIÓN AO PRAZOS TRIBUTARIOS, suxeitos a normativa especial, nin afectará, en particular, aos prazos para a presentación de declaracións e autoliquidacións tributarias.»

17 MARZO 2020

O Centro de Saúde de Ordes informa á poboación:

  • Converteranse en telefónicas todas as citas que poidan facerse non presencialmente.

  • Aprazaranse todas as citas que sexan aprazables. Cancelanse consultas e analíticas, só urxencias.

  • Quedan anuladas todas as revisións do neno sano de idade superior a 7 meses. As dúbidas sobre vacina poden resolverse solicitando cita telefónica para enfermeira de pediatría.

  • En caso de síntomas (tos, febre, dificultade respiratoria...) non acudir ao Centro de Saúde, aillarse na casa e chamar ó 900.400.116 (non chamar ao 061 agás emerxencias)

O personal do SERGAS está a facer unha labor excepcional, e precisa da vosa axuda e colaboración!

16 MARZO 2020

CREACIÓN DA COMISIÓN MUNICIPAL DE SEGUIMENTO DO CORONAVIRUS.

Dende esta mesma mañán quedará constituida baixo a miña presidencia a “Comisión Municipal de seguimento do COVID-19”. Actuará coordinadamente con reunións presenciais ou telemáticas ante calquera incidencia importante.

  • Suspéndese provisionalmente toda actividade política no ámbito municipal recuperando a alcaldía todas as competencias delegadas; agás as propias de política social e de presidencia da Mancomunidade (Dª. Susana García Gómez).

  •  Ante calquera necesidade ou urxencia por parte dos colectivos mais desfavorecidos, tamén nos casos da xente maior que se atopa soa ou con dependencia, teñén dende xá a disposición axuda directa que está sendo coordinada dende a Mancomunidade de Ordes en colaboración cos servizos de asistencia social, cruz vermella, caritas e protección civil.

  • Suspendida a zona ORA ata novo aviso en todo o rueiro municipal.

  • Vaise proceder a suspender dende hoxe o uso para a veciñanza de servizo de atención no punto limpo municipal de O Balado. Só se atenderán cuestións urxentes previo aviso no tlfno. 669 841 457. 

  • Comunicar que acabo de poñer por escrito a disposición do Goberno de España o edificio do Centro Sociocomunitario Isabel Zendal, por si é preciso empregalo como centro asistencial. Capacidade mínima estimada de 24 camas.

  • Rógase a toda a cidadanía que faga un uso responsable dos contenedores de lixo, especialmente en canto a valorización do depósito de basura nos diferentes contenedores (vidro/verde, papel/carton/azul, amarelo/plasticos/bricks, e o verde de rechazo/orgánico). É o momento óptimo de adoptar e colaborar con medidas extraordinarias de concienciación en esta liña dos residuos para facilitar a labor do persoal do servizo de recollida, e o posterior tratamento nas plantas. É tamén moi importante non deixar ningunha basura depositada na rúa en bolsas ou de calquera outro xeito.

  • O edificio administrativo do concello está a traballar dende hoxe a porta pechada en horario de 9 a 14h. As consultas serán telefónicas (981680002) ou por vía telemática (email: correo@ordes.gal). Ante calquera cuestión que requira atención presencial darase cita ao fin de ser resolta.Conforme as recomendacións da Fegamp e as instruccións da Xunta de Galicia, os servizos pasan a ser mínimos; optando polo teletraballo e a única presenza de traballadores en servizos esenciais distribuidos en días alternos e con quendas de traballo grupais. Sempre adoptando todas as medidas de prevención marcadas polos profesionais sanitarios.

  •  Así mesmo, a Consellería do Medio Rural pide a colaboración da cidadanía para que extreme as precaucións e denuncie calquera actividade delituosa incendiaria da que teña coñecemento, tanto ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado como a través do teléfono anónimo de denuncias destas condutas, o 900 815 085. Insistimos en que, ata novo aviso, non está permitido o uso do lume para ningunha actividade agrícola e forestal.

  • Así, en coordinación co Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE), adóptanse as seguintes medidas:

    • Non será necesario renovar a demanda de emprego ata o 30 de abril.

    • Se é necesaria a realización de trámites urxentes na demanda, poderán facerse a través da oficina virtual ou vía telefónica, chamando á correspondente oficina de emprego ou ao 012.

    • Quedan suspendidas as citas presenciais de orientación laboral.

Un derradeiro consello a aplicar rigurosamente nas saídas necesarias a rúa, onde recoméndase na medida do posible empregar durante o período de alerta o mesmo calzado e non introducilo no interior da vivenda a volta, si así vos é posible nos domicilios.

Remato pedindo unha vez mais a toda a poboación en que atenda todas as recomendacións e obrigas derivadas do#estadodealarma e dos decretos emitidos pola Xunta de Galicia; facer sempre caso en todo momento as indicacións das forzas e corpos de seguridade, así como actuar con prudencia e responsabilidade para tratar de controlar no menor tempo posible esta situación de emerxencia sanitaria derivada da expansión do COVID-19.

Colaboración, sentidiño, ánimo!!!

José Luis Martínez Sanjurjo
Alcalde de Ordes

Tlfno. contacto: 607158411

15 MARZO 2020

  •  SUSPENDIDA A ZONA ORA (TODAS AS ZONAS “T” e “D”) EN ORDES ATA NOVO AVISO.

SANCIÓNS ESTADO DE ALARMA FORZAS E  CORPOS DE  SEGURIDADE  DO ESTADO.
Con base ao Real Decreto 463/2020, do 14 de marzo de 2020, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

SANCIÓNS DE POSIBLE APLICACIÓN.

- LEI ORGÁNICA 4/2015, DO 30 DE MARZO, DE PROTECCIÓN DA SEGURIDADE CIDADÁ.
A  remoción de valos,  encintados ou outros elementos fixos ou móbiles colocados polas Forzas e Corpos de Seguridade para delimitar perímetros de seguridade, aínda con carácter preventivo, cando non constitúa infracción grave. Sanción LEVE multa de 100 a 600 euros.
A desobediencia ou a resistencia á autoridade ou aos seus axentes no exercicio das súas funcións, cando non sexan constitutivas de delito, así como a negativa para identificarse a requirimento da autoridade ou dos seus axentes ou a alegación de datos falsos ou inexactos nos procesos de identificación. Sanción GRAVE multa de 601 a 30.000 euros.

-LEI 33/2011, DO 4 DE OUTUBRO, XENERAL DE SAÚDE PÚBLICA.
Art. 57.2. 
INFRACCIÓNS GRAVES, multa de 3.001 ata 60.000 euros.
A realización de condutas ou omisións que poidan producir un risco ou un dano grave para a saúde da poboación, cando esta non sexa constitutiva de infracción moi grave.
Art. 57.2.
INFRACCIÓNS MOI GRAVES, multa de 60.001 ata 600.000 euros.
A realización de condutas ou omisións que produzan un risco ou un dano moi grave para a saúde da poboación.
O incumprimento, de forma reiterada, das instrucións recibidas da autoridade competente, ou o incumprimento dun requirimento desta, se este comporta danos graves para a saúde.
-LEI 17/2015, DE 9 DE JULIO, DO SISTEMA NACIONAL DE PROTECCIÓN CIVIL.
Constitúen infraccións GRAVES, 30.001 a 600.000 euros.
Nas emerxencias declaradas, o incumprimento das ordes, prohibicións, instrucións ou requirimentos efectuados polos titulares dos órganos competentes ou os membros dos servizos de intervención e asistencia, así como dos deberes de colaboración aos servizos de vixilancia e protección das empresas públicas ou privadas, cando non supoña un especial perigo ou transcendencia para a seguridade das persoas ou os bens.
Constitúen infraccións MOI GRAVES, multa de 1.501 a 30.000 euros.
Nas emerxencias declaradas, o incumprimento das ordes, prohibicións, instrucións ou requirimentos efectuados polos titulares dos órganos competentes ou os membros dos servizos de intervención e asistencia, así como dos deberes de colaboración aos servizos de vixilancia e protección das empresas públicas ou privadas ̧ cando supoña un especial perigo ou transcendencia para a seguridade das persoas ou os bens.

-LEI ORGÁNICA 10/1995, DO 23 DE NOVEMBRO, DO CÓDIGO PENAL.
Artigo 556.
Serán castigados coa pena de prisión de tres meses a un ano ou multa de seis a dezaoito meses, os que, sen estar comprendidos no artigo 550, resistiren ou desobedeceren gravemente á autoridade ou os seus axentes no exercicio das súas funcións, ou ao persoal de seguridade privada, debidamente identificado, que desenvolva actividades de seguridade privada en cooperación e baixo o mando das Forzas e Corpos de Seguridade.

De conformidade co establecido na disposición adicional terceira do R.D. 463/2020, do 14 de marzo (BOE nº 67, de data 14/03/2020),  suspéndense os termos e se interrompen os prazos de todos os procedementos administrativos que se están a tramitar no Concello de Ordes.
 
"Disposición adicional terceira. Suspensión de prazos administrativos.

  1. Suspéndense termos e interrómpense os prazos para a tramitación dos procedementos das entidades do sector público. O cómputo dos prazos renovarase no momento en que perda vixencia o presente real decreto ou, no seu caso, as prórrogas do mesmo.

  2. A suspensión de termos e a interrupción de prazos aplicarase a todo o sector público definido na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

  3. Non obstante o anterior, o órgano competente poderá acordar, mediante resolución motivada, as medidas de ordenación e instrución estritamente necesarias para evitar prexuízos graves nos dereitos e intereses do interesado no procedemento e sempre que este manifeste a súa conformidade, ou cando o interesado manifeste a súa conformidade con que non se suspenda o prazo.

  4. A presente disposición non afectará os procedementos e resolucións aos que fai referencia o apartado primeiro, cando estes veñan referidos a situacións estreitamente vinculadas aos feitos xustificativos do estado de alarma".

14 MARZO 2020

DECLARACIÓN DE EMERXENCIA SANITARIA EN GALICIA. NOVAS MEDIDAS ANUNCIADAS.

✔Peche ao público de bares, restaurantes e cafeterías, aínda que poderán prestar servizos de envío a domicilio ou recollida no local mantendo sempre a distancia de seguridade. A permanencia no establecemento será só a estritamente necesaria

✔O peche non afecta a bares nin restaurantes situados en establecementos hoteleiros nin aos comercios minoristas de alimentación e produtos de 1ª necesidade

✔Nas grandes superficies permanecerán abertos ao público só os establecementos de alimentación e 1ª necesidade

✔Péchanse discotecas, cines, teatros, establecementos de xogo, salas de concertos, auditorios, recintos feirais, establecementos de ocio e entretemento, centros de ocio infantil, pavillóns, recintos deportivos, ximnasios e piscinas

✔Péchanse os albergues do Camiño

✔Restrición nos funerais: aforo máximo de 1/3 da capacidade e 25 persoas máximo para o acompañamento do cortexo fúnebre

Ademais, reforzarase máis a atención telefónica. Debemos preservar o 900400116 só para persoas con síntomas deste virus. O 061 é exclusivo para urxencias médicas

Intentarase habilitar teléfonos para que a xente poida ser atendida no seu centro de saúde se ten síntomas do coronavirus

Pedimos responsabilidade aos máis novos por ser potenciais vectores de transmisión. Máis que nunca debemos de actuar como un corpo unido, solidario e responsable

Solicitamos aos cidadáns de outras CC.AA. que se trasladaron a Galicia que extremen as precaucións con intensidade

Galicia agradece aos profesionais sanitarios a súa atención ás persoas infectadas e os seus esforzos para conter o virus

Pasamos unha proba de convivencia e todos, sen excepción, debemos actuar coa máxima prudencia e civismo. As próximas semanas son claves.

13 MARZO 2020

Nota dos obispos da Provincia Eclesiástica de Santiago de Compostela sobre as novas medidas nos actos relixiosos ante a expansión do “coronavirus”.

Alteración condición punto dos funerais:

Os funerais poden celebrarse segundo a modalidade de “Celebración das Exequias sen misa”. As misas exequiais poden ser celebradas despois de esta fase crítica; ou en estos momentos sólo con un grupo dos familiares mais achegados.

Confirmado o 1º caso de COVID-19 no Concello de Ordes.
Dende o goberno local estamos en contacto permanente cos profesionais da Consellería de Sanidade e do Sergas, ao fin de poder dar traslado a toda a veciñanza de calquera alteración mais restrictiva nas medidas e recomendacións publicadas no bando do día de onte, e no DOG de hoxe mesmo; as que se engaden dende xá o peche dos parques infantís que serán debidamente sinalizados pola policia local á maior brevidade, así como a suspensión do mercado local dos mércores e da feira da Adina en Mesón do Vento. En canto ao tanatorio municipal do Balado faranse públicas esta mañán unha serie de recomendacións acordadas cos profesionais do sector. 
Os profesionais de epidemioloxía farán a análise protocolaria correspondente a este positivo ao longo de esta mañán, e daremos coñecemento de calquera información que afecte a poboación con carácter xeral. 
Dende o Concello de Ordes pregamos máximo respecto polas medidas impostas ou aquelas outras que se poidan adoitar no sucesivo, e seguir todas as indicacións e recomendacións dos diferentes organismos públicos e profesionais sanitarios. 
A maior das prevencións son os actos individuais de todos e cada un de nos ao fin de que non poidan incrementarse os contaxios da epidemia, poñendo por riba de todo o beneficio da saúde pública xeral. 

Prudencia, comprensión e responsabilidade.

12 MARZO 2020

Como consecuencia da situación xerada pola evolución do coronavirus COVID-19 é necesario a adopción de medidas de prevención e contención extraordinarias polas autoridades, a fin de garantir a protección da saúde pública. 

As presentes medidas aplicaranse dende o día 13 de marzo de 2020 e estarán vixentes ata o día 30 de marzo de 2020. 

  1. Suspensión de todas as actividades culturais e deportivas organizadas polo Concello de Ordes en edificios e instalacións municipais. 

  2. Suspensión do Curso de habilidades sociais organizado polo Concello de Ordes en Mesón do Vento. 

  3. Suspensión da autorización para utilizar os locais sociais municipais para o desenvolvemento do Programa Prescolar na Casa. 

  4. Peche dos edificios e instalacións municipais seguintes: 

    • Piscina Climatizada Municipal.

    • Parques infantís.

    • Pista Multideporte.

    • Biblioteca Municipal.

    • Escola de Música.

    • Local de ensaios.

    • Casa da Cultura.

    • Museo do Traxe.

    • Pavillóns polideportivos municipais.

    • Cidade deportiva de Vista Alegre.

    • Local social da 3ª idade.

    • Locais sociais das parroquias. 

  5. Atención ao público polos servizos administrativos na Casa Consistorial.  Unicamente se atenderá presencialmente nas oficinas de Rexistro Xeral e Padrón de Habitantes (09:00 a 14:00 horas). 

Nos resto de servízos administrativos municipais a atención será exclusivamente telefónica e telemática. No caso de ser precisa atención presencial deberá solicitarse previamente en cada servizo. 

Todos os administrados poden utilizar medios telemáticos para a xestión administrativa para o que está dispoñible a sede electrónica do Concello de Ordes https://sede.ordes.gal

Poderá obterse información actualizada a través da web municipal na seguinte dirección: https://concello.ordes.gal/p/actualidade-covid-19

Por último, recomendase que se extremen os coidados persoais, e se cumpra coas recomendacións feitas públicas polas autoridades sanitarias e se tomen medidas para evitar que los contaxios continúen aumentando.

É obriga e responsabilidade de todos tomar as precaucións precisas tanto para preservar a nosa saúde e a das nosas familias, como para axudar a que o sistema sanitario non colapse e os seus profesionais poidan continuar a desenvolver o seu traballo coa eficacia, dedicación e entrega que tan ben o están facendo ata agora. 

  •