Esta tarde tivo lugar en Ordes o VIII Cros Ambiental e a IV Andaina Concello de Ordes Memorial Estevo Xosé. Unha das citas deportivas máis importantes das que se convocan na comarca, e que este ano contou con aproximadamenten 300 atletas de todas as categorías.
O VII Cros Ambiental e a III Andaina Concello de Ordes Memorial Estevo Xosé están organizados polo Club de Atletismo Ordes e o Concello de Ordes, contando co patrocinio e a colaboración de María Fraga, Eurofrut, Panadería Gende, hamburguesería A Bolera, confeitería Nogallás, Susana Morlán, Bar Correos e a Deputación da Coruña. A convocatoria taméntivo un marcado carácter solidario, xa que tamén se recolleu un bo lote de alimentos para ser distribuidos entre as familias máis necesitadas do concello.

300 atletas participan no VIII Cros Ambiental  e a IV Andaina Concello de Ordes