TRÁMITE INFORMACIÓN PÚBLICA DOCUMENTACIÓN TECNICA PROXECTO PARQUE EÓLICO TORNADO

Código de Expte.: PEol-336

Denominación do proxecto: parque eólico Tornado

Solicitante/Promotor: Greenalia Wind Power Tornado, S.L.U.

Situación: Térmos municipais  de  Carballo, Tordoia, Val do Dubra, Cerceda, Ordes e Carral (A Coruña)

No taboleiro de anuncios da sede electrónica deste Concello, de conformidade co establecido no art. 9.4 da Lei 21/2013, de 9 de decembro (BOE nº 296, de data 11/12/2013), durante o prazo de trinta (30) días, exponse ao público o proxecto de instalación de parque eólico Tornado, de 52,8 MW, suxeito ao procedemento de avaliación de impacto ambiental ordinaria.

A documentación que integra o Estudo de Impacto Ambiental (EsIA) poderá ser consultada a través do seguinte enlace:

(EIA_PE_Tornado_modificado_2023.pdf)

Os ficheiros shp (SIG), por si procedese, poderán ser consultados a través do seguinte enlace:

Shape_definitivo_AXI.zip)

No BOE nº 83, de data 04/04/2027 publícase “Anuncio del Área Funcional de Industria y Energía de la Delegación del Gobierno en Galicia por el que se somete al trámite de Información Pública (IP) la solicitud de modificación de la Autorización Administrativa Previa (AAP), la solicitud de la Autorización Administrativa de Construcción (AAC) del PROYECTO MODIFICADO mayo 2023, el estudio de impacto ambiental (EIA) de mayo de 2023, y la solicitud de declaración, en concreto, de utilidad pública (DUP), de la instalación «Parque Eólico TORNADO», de 52,8 MW de potencia instalada, y su infraestructura de evacuación, en los términos municipales de Carballo, Tordoia, Val do Dubra, Cerceda, Ordes y Carral, en la provincia de A Coruña, promovido por la mercantil «GREENALIA WIND POWER TORNADO S.L.U.». Código de expediente PEol-336”