• A distribuidora eléctrica de Naturgy inclúe cada ano no seu plan de investimentos accións e iniciativas para potenciar as infraestruturas de subministro de enerxía eléctrica e reforzar a rede de distribución, especialmente en zonas rurais.

UFD, a distribuidora eléctrica de Naturgy, investiu durante o ano 2023 arredor de 900.000 euros en varias accións e obras de mellora de instalacións eléctricas no concello de Ordes (A Coruña), para aumentar a capacidade da rede de distribución do concello e optimizar a fiabilidade do subministro eléctrico.

Entre outras accións, a distribuidora eléctrica construíu en A Espenica (Ordes) e Nouche (Bean) dúas liñas de media tensión para alimentar os novos centros de transformación nestes lugares, así como a súa rede de baixa tensión asociada. Ambas accións permitirán optimizar o servizo aos veciños e ás explotacións gandeiras da zona.

A compañía inclúe cada ano no seu plan de investimentos accións e iniciativas para potenciar as infraestruturas de subministro de enerxía eléctrica e mellorar a rede de distribución eléctrica, especialmente en zonas rurais, contribuíndo así ao desenvolvemento económico destes territorios e á mellora das súas condicións de vida.

Actualmente, UFD está a traballar na ampliación da capacidade da rede e na mellora da calidade do subministro eléctrico na Rúa de Casavella, no contorno do cemiterio municipal, no núcleo urbano de Ordes. Por outra banda, tamén está previsto dotar dun novo centro de transformación ao lugar de O Souto.

O delegado de UFD en A Coruña, Emilio Castro, e o xefe de Operacións de Santiago, Fernando Fernández, visitaron hoxe co alcalde de Ordes, José Luis Martínez, e o concelleiro de Obras e infraestruturas, José Antonio Cabeza, o novo centro de transformación de A Espenica. Desde a distribuidora eléctrica e o Concello de Ordes comprometéronse a seguir colaborando na mellora continua da calidade e garantía de subministro neste concello. Nese sentido, Castro destacou que "a inversión realizada en Ordes en 2023, case triplicando o importe do ano anterior, é unha proba máis do compromiso desta compañía coa mellora da calidade do subministro eléctrico no concello, xa que as accións realizadas ao longo destes anos aumentaron a capacidade da rede de distribución do concello, ademais de optimizar a fiabilidade do subministro eléctrico e minimizar os tempos de resposta ante calquera incidencia no concello".

Pola súa parte, o alcalde de Ordes valorou positivamente as intervencións impulsadas pola distribuidora eléctrica e trasladou aos seus responsables outras posibles accións para seguir mellorando a calidade do servizo a todos os veciños.

Presenza de UFD en A Coruña e en Galicia

UFD, distribuidora eléctrica de Naturgy, xestiona na provincia de A Coruña máis de 23.000 quilómetros de rede de baixa e media tensión, preto de 10.300 centros de transformación e dá servizo a máis de 715.000 puntos de subministro. En Galicia, dá servizo a case 1,6 millóns de puntos de subministro en 286 concellos das catro provincias galegas, a través dunha rede de 60.300 quilómetros de liñas de alta, media e baixa tensión.

A distribuidora eléctrica investiu 222 millóns en 2023 na dixitalización e mellora das súas máis de 60.000 quilómetros de rede en Galicia, o que supón un incremento do 60% con respecto ao ano anterior. Só nos últimos cinco anos, a inversión de UFD superou os 723 millóns de euros para reforzar as súas infraestruturas en Galicia, co foco posto na mellora da calidade de servizo aos seus clientes.

Estas inversións centráronse en innovación e aplicación de novas tecnoloxías para avanzar na telemedida e telexestión dos puntos de subministro, no telecontrol e sensorización das redes, así como no reforzamento das infraestruturas, co obxectivo de integrar o incremento da xeración renovable.

O esforzo realizado pola compañía en sensorización e dixitalización das súas infraestruturas permitiu a mellora da calidade do servizo medida a través do tempo de interrupción equivalente á potencia instalada (TIEPI). O indicador que mide a calidade do subministro eléctrico, o tempo de interrupción equivalente á potencia instalada (TIEPI), sinala que a interrupción media do servizo foi de 41,1 minutos durante o ano pasado, cunha mellora do 35% nos últimos cinco anos.

UFD investiu 900.000 euros en obras de mellora do subministro eléctrico no concello de Ordes