TRÁMITE INFORMACIÓN PÚBLICA DOCUMENTACIÓN TECNICA PROXECTO LAT 220 KV EVACUACIÓN DO PARQUE EÓLICO COTO LOUREIRO E SE MONTE INXEIRO AMPLIACIÓN 220 KV

ACORDO do 5 de abril de 2022, da Xefatura Territorial da Coruña, polo que se somete a información pública a solicitude de autorización administrativa previa, a declaración de utilidade pública, en concreto, a necesidade de urxente ocupación que iso implica, a autorización administrativa de construción, o estudo de impacto ambiental (EIA) e o proxecto de interese autonómico (PIA) do proxecto LAT 220 kV evacuación do parque eólico Coto Loureiro e SE Monte Inxeiro ampliación 220 kV, nos concellos da Laracha, Cerceda e Ordes (A Coruña) (expediente IN408A 2021/36).

Nº Expte.: IN408A 2021/36
Denominación do proxecto: LAT 220 kV Evacuación parque eólico Coto Loureiro e SE Monte Inxeiro ampliación 220 kV
Solicitante/Promotor: Adelanta Corporación, S.A
Situación: Concellos de A Laracha, Cerceda e Ordes (A Coruña)