XORNADA FORMATIVA SOBRE OS ASPECTOS BÁSICOS DE MANEXO DA OFICINA VIRTUAL DE GANDARÍA (OVGAN) E DA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA.

CÓDIGO DA ACCIÓN FORMATIVA: FC2021F127069.

Para persoas adicadas ó sector primario ou con expectativa de incorporación.

Envíar o formulario adxunto debidamente cuberto ao seguinte enderezo: marcos.gandara@ordes.gal

PRAZO ABERTO ATA COMPLETAR PRAZAS.

MANEXO DA OFICINA VIRTUAL DE GANDARÍA (OVGAN) E DA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA

O Concello de Ordes pon en coñecemento de toda a veciñanza a futura realización dunha xornada formativa sobre os aspectos básicos para o correcto manexo da Oficina Virtual de Gandaría e da sede electrónica da Xunta.

Está especialmente dirixida ás persoas con actividade profesional no sector primario ou para as que teñan prevista a súa incorporación. Para a tramitación da reserva de praza haberá que cubrir debidamente o formulario xa dispoñible tanto na web como nas redes sociais do Concello. O correo electrónico ao que se debe enviar é: marcos.gandara@ordes.gal.

Unha vez se inscriba o número mínimo esixido para a realización do curso darase conta da data de realización.