PLENO EXTRAORDINARIO DO MES DE XULLO

Día: venres, 12 de xullo de 2019.

Hora: 14:00.

Lugar: Salón de Plenos Baixos da Alameda.

ORDE DO DÍA:

• PUNTO PRIMEIRO: Aprobación, se procede, acta da sesión anterior de data 15/06/2019.

• PUNTO SEGUNDO: Fixación da periodicidade das sesións do Pleno.

• PUNTO TERCEIRO: Creación e composición das Comisións Informativas Permanentes. Composición do Consello da Emisora Municipal.

• PUNTO CUARTO: Delegación de competencias do Pleno na Xunta de Goberno Local.

• PUNTO QUINTO: Determinación dos cargos que leven aparellado o seu desempeño con dedicación exclusiva ou dedicación parcial e as retribucións dos mesmos.

• PUNTO SEXTO: Fixación do importe das asistencias á órganos colexiados.

• PUNTO SÉTIMO: Dar conta dos grupos políticos constituídos.

• PUNTO OITAVO: Fixación do importe da dotación económica dos grupos políticos.

• PUNTO NOVENO: Coñecemento das resolucións da alcaldía en materia de nomeamento de tenentes de alcalde, membros da xunta de goberno local e delegacións de atribucións.

Recorda que podes escoitalo en directo:

1. Pola radio no dial 107,3 FM.
  2. En www.radioordes.com
    RADIOORDES ONLINE